Monday, June 6, 2011

Buuuuuuutopa...

*AaaaaAAAaaaaachumbutopakhang!* *Snort*

Haih.

Berabuk sudah blog aku ni. Lama sial tak mengepost benda-benda. Sibuk mengalahkan artis. Poketnya kosong jugak. Padan muka, siapa suruh buat kerja untuk orang free-free? Haa, kan dah kena gula dengan semua orang.

Aaanyway. Dah setengah tahun dah. Tahun depan 2012. Dah nak kiamat bak kata manusia-manusia yang dok terpengaruh tengok cerita Illuminati sana sini. Tah. Pedulik apa aku. Konspirasi la, konspirasu la. Macam la boleh bongkar semua benda dalam satu hari nak selamatkan dunia konon. Kuat berangan masing-masing. Banyak sangat tengok sci-fi, ha ni la dia. Copypastetag la banyak mana pun kat facebook, the world is coming to its end. For sure. So? Kau Tuhan la boleh tahu bila tarikh Bumi nak meletup.

Okay okay. Chill.

*Tarik nafas, hembus nafas*

Aaanyway, aku saja je nak post benda. At least ada entry. Silap-silap aku nak tukar nama ada "Evans" kat belakang, tumpang glamer Milano Evans apa benda tah nama dia.

Buuuuuuuutopakhang.

Lantak pi la dia hai. Malas aku nak amik port.

Cuma, yang lawaknya dok perati komen-komen (rata-rata yang sebaya umoq dengan dia), fuih, maki hamun caci kemain lagi hampa noo? Lagi elok hampa pi carik dia bagi pisau suh dia kelaq tangan biaq mampuih teruih. Amboih-amboih. La ni hampa dok maki dia apa suma, ingat dia nak tukaq mindset la ni jugak ka? Dia tu budak lagi, akai pun besaq kuman. Apa pun dia takleh pikiaq mana baik mana buruk, biar pun dah berkati-kati jantan dia dah main. Dari hampa dok tabuh dia, baik nasihat dia. Anak kita esok lusa belum tau. Yang maki-maki pun (terutamanya perempuan), aku tengok ada jugak yang pakai gambaq siap nampak cleavage jadi default picture, macam mana dia nak amik port kat apa yang hampa dok cerita panjang lebaq kat wall dia? Memang nampak gayanya ada harapan besaq dia akan jadi Bohsia terhebat pada masa akan datang, alang-alang dah hampa semua dok tekan dia. Haih.

Dunia duniaaaa.

Okay okay. Chill.

*Tarik nafas, hembus nafas*

Eh, ni apahal aku boleh kena sampuk cakap utagha ni? Dasar budak Negeri Sembilan lupa gulai cendawan punya mangkuk.

Baiklah, sampai di sini saja giliran kira pada kali ini. Semoga jumpa lagi. Majulah Sukan Boling Padang Untuk Negara.

No comments:

...are you lost, or incomplete?

Custom Search