Wednesday, February 25, 2009

hehe!

jap, nak fikir.

........
hm.
ada kawan, kawan belot aku.
ada teman, teman kapor barang2 aku.
ada sahabat, rupanya pengkhianat.

bila aku buat baik ngn orang, kata aku ada makna.
bila aku jadi pretender, suma suh aku jadi diri sendiri.
bila aku jadi diri sendiri, suma cakap aku macam babi.

babi sangat ke aku ni?

2 comments:

Nadia said...

aku tergolong dalam mana? sahabat>pengkhianat kan? ohoho XD

ala jadi je la diri ko sendri, pedulik pe orang kata. kalo orang tu takleh terima ko then lantak de ar, takyah susah-susah pikir nak sedapkan ati orang je.
ati sendri pun mau pikir gak.

Nadia said...

oh ye ko kena tag, silalah buat :

http://langitdanawan.blogspot.com/2009/02/tag-saya-rasa.html

...are you lost, or incomplete?

Custom Search