Sunday, July 5, 2009

Oh, hello! :D

...........
Gosh.

It's been like.. almost a month aku tak menyentuh atau mengupdate apa2 dalam blog ni. Dang. Must've been pretty stuck up upon things, sampai lupa byk mende. Kerja bagai nak gila.. pening kepala.. lalalala.. as what Lan would sang.. wait, he's not with MUH anymore. Oh okay. H1N1 makin serius (kata media lah), so basically apa yang aku boleh tgk, sekeliling aku semuanya dah mcm dokter, pakai mask. Kalau aku bukak gerai mask, aku rasa aku boleh tapau jugak 2-3 rat. Michael Jackson aka Mikael dah arwah, so I guess korang pun dan puas dengar media dok rentet je cerita tu. Itu, mungkin aku akan ungkap dalam later posts. What else did I missed? Damn.

Well, anyway, it has been a journey, quite a journey for these past few weeks I tell you. Time sure flies as hell. Hmm.. here's a recap of all:

1. Been involving with some pretty effed up events I must say. Full up! Pesta Malam Indonesia and Radio Rosak Tour in JB.. err, no Pasir Gudang, teching for Auburn. PMI is great, minus the part yang aku terpaksa pergi tgk sorg2 even tho aku ada LAGI SEJIBIK pass VIP free yang aku tak tau nak bagi kat sapa memandangkan battery aku low. LOL. Selaluuuu je kan jadi mende2 camtu? Muahaha! Gambar2? Akan disiarkan nanti.

Radio Rosak di Johor.. pun bangang gak ceritanya. Oleh kerana aku ni mmg tersangatlah "bagus"nya Gerografi tempatan, dan setelah ditrick oleh member (nama dirahsiakan) yang mengatakan PASIR GUDANG dan JB adalah dua kawasan yang "ala dekat jer beb". Budusssial. Aku dengan penuh rasa kompiden hidung kembangnya membeli tiket ke JB. Sibaik la ada member yang sanggup menjemput, thanks dude. But it was helluva weekend! Pasir Gudang rocks! Gambar2? Akan disiarkan nanti. (Well basically, dua2 show ni aku menggunakan camera yang memerlukan software untuk mengecilkan gambar yang beso saiznye, dan PC aku baru format, so.. well.. yeah.. do the math).

2. Aku baru je meboroskan diri (nak kena daftar AKPK ni) menggunakan hard earned salary aku membeli dua ketul objek ni, sebagai tanda bermulanya secara serius penubuhan EvilMoe Rec. :
M-Audio AudioPhile 2496 Audio Card

ESI nEar 04 Monitor Speaker(s)

yang sememangnye telah lama kuidamkannnn. Oh, speaker tu pun aku nak upgrade. Hopefully by next month. Tehehe. Yeahhh! Finally!!

3. Baru-baru ni, sekali lagi, aku eksiden. Cut the part, yang aku sedihnya ialah moto aku.

.......
Oklah, tu sum it all up, on one cloudy rainy thursday, aku crashed disebabkan aku cuba mengelak dari berlentung dengan seorang mamat yang aku rasa mmg berketurunan Yahudi mabuk tak reti tgk lane sebelum mencelah. Pulak tu, dah tgk aku terterak kat jalan, dgn selamba babinya dia PANDANG dan terus CHOW. Takpe, karma does exist. Tgu je la eh? Mana tau esok lusa hari ko. I almost broke me arm off, had some tissue injuries and had me ankle injured. Luckily, still alive and breathing.

Yang sedihnya, masa aku nak kutip moto aku (aku park la somewhere convenient before ke spital) kesesokkan makamnya (sebab malam tu ada member JANJI nak tlg amik, tapi biaselah, JANJI MELAYU. Janji Diana aku rasa lagi boleh pakai dari dia).. sob sob. This cud explain better.

Habis karburetor, blok, meter aku suma dikebas. Fucking pricks.
.......

You have been there for me thru my hardest time. Thru my rants and raves, thru thick and thin. You have served me well, my friend, for these past few years in my life. The most loyal friend I had, you are. Of that, I hope you will rest in peace, Shadowfox.

..........

Nampak sgt aku kena pakai keta. Pffft. Oh ya, just saying that pffft thing makes me missing my bummy even more. Howye doing pal? Balik cepat woi! We all miss u lah! LOL!

Aih. There. Done. I will upload more piccies next. Stay in tune!

4 comments:

Nadia Nor said...

oh menarik sungguh episod-episod dirimu kebelakangan ini. (nota : menarik tak bermaksud bagus semuanya haha)

sabar je laa ye pasal Shadowfox?

Intan Noorazlina said...

siannye... takpe2... get urself a good car later... hehehe... anyway, u own a rec company???

Intan Noorazlina said...

bgs2, da tukar gambo yg menakutkan...

CBelliPFFT said...

haha awww just read the bummy part. i miss u all tooo weh!!

and er... shadowfox? cringe! hahah
damn imma miss the bike too... aww damn..

nevermind next time i can hide in ur car backseat and sob!! hahaha

...are you lost, or incomplete?

Custom Search