Tuesday, March 16, 2010

updates, maybe?

Hmmm.
Saje2 nak mengepost bende2 lagho lagi ke dalam page aku yang sangatlah mandom. I'm thinking of going for other layers. I mean, blog layouts. Suggestion, anyone?

Oh yeah, it has been a tiring month for me, so far. alah, macam tak biasa. tiap bulan dah mcm ni. but hell, it's going to be far more tiring, SOON. but definitely tak sabar for april: INDO TOUR and LMAO OF GOD in SING! :D

As for Beatburns, for me it's a mix-up. i'm fired up, and in the meantime frustrated as well. bukan sebab band, but MY 640GIG HARDRIVE yang buat aku rasa nak mengamuk satu selayang. WORDS OF ADVICE (untuk yang baru2 nak mula buat home rec esp), sila pastikan PC anda up to date dgn virus def. lagi bagos kalau beli PC baru yang high end. I have few IMPORTANT folders yang aku takleh nak bukak, and those involving my recording shits. FML. dahla nak release EP soon enough. adoi.. dugaan dugaan.

And now jugak aku realize, ramai jugak yang bengkak ngn aku senanya. latestnya, ada lah seorang hamba Allah ni, bengang kot agaknye aku comment page 'awek' dia, kot. and like, above all people, he picked on me. LOL. hai.. manusia. takper lah. aku hidup mati pun seorang, TUHAN yang tentukan, so apa aku kisah pun. ramai je lagi yang lain hantar threat kat aku. not to diss you bud, but i can assure you it's least bit amusing to me. i got tonnes of things to deal with, and i got no space for yours. :) hai.. manusia.. manusia. tak apa lah.

yang penting, aku happy dengan life aku sekarang.

:)

APRIL! HERE I COME!

No comments:

...are you lost, or incomplete?

Custom Search