Thursday, September 9, 2010

Nguhh.

Sesungguhnya aku tengah mamai, baru bangun tido. Petang2 raya ni kan? Ish ish ish. Orang lain sibuk mengemas, gua sibuk layan mata.

Just received a phone call from my dad, glad to know he's aight. On the way ke Kota Bharu katanya.

Petang raya? Wow. Lantaklah, as long as dia happy, okay la kan. At least.

Dan aku jeles, sebab aku kalau boleh taknak beraya kat Seremban. Aku nok raye ganu!!

I mean, yeah. Whatever. Let bygone be bygone.

This is what raya is all about pun kan? Forgiveness. Sebulan kita mencari keampunan dengan Tuhan, dan kini tiba masa kita untuk mencari keampunan dengan sesama manusia.

Have fun, dad. Love you.

On the other hand, banyak benda nak buat lagi ni. Oh yes, masak rendang. Now what the hell am i doing right now? Blogging via phone? Behehe.

Okay, aku berhenti merapik. Till then, have a blast raya everyone! I love every single one of you. :)

No comments:

...are you lost, or incomplete?

Custom Search