Friday, December 12, 2008

pffft. gaah. ergghh.

why do i always find myself stuck in such an awkward relationship?

ergh.
how i wish being alone wud be such a bliss.

f. f. and more fs.

4 comments:

Nadia said...

ko ada nasib ngan hubungan pelik-pelik kot?
haha =3

alaaa tu sume nak kasi ko bukak mata tengok dunia rasa sensasi pengalaman ngan kulit sendiri. kira ko agak bertuah ar gak, sebab tak sume dapat peluang camtu. cam aku, aku taknah tengok/rasa apa yang ko rasa, dan kalo aku tetiba berhadapan ngan situasi camtu, konfemlah aku akan cuak. tapi ko, ko dah bleh tau apa untuk expect, apa nak buat, apa nak avoid, etc.

(wah aku cakap ni cam laa pandai sangat =B lolz)

((bukak mata tengok dunia rasa sensasi pengalaman ngan kulit sendiri -- ko jangan tanya, aku pun pelik camne aku bleh taip ayat ni OwO;;))

The Tatie said...

heh. :)

maybe it's not you.. maybe it's the girls..

or maybe it's you.
u should know dude!

El Moe de la Rocha said...

nad: "bukak mata tengok dunia rasa sensasi pengalaman ngan kulit sendiri" -- ....agak lar! hahaha!

tatie: yeah. maybe its me. awwwwwwkwarddddddd. :p :p

GigKL said...

duuuuuude whts uppp?? take it easyyy haha

...are you lost, or incomplete?

Custom Search