Wednesday, October 7, 2009

Mari Merosakkan Radio Melaka

First of all, kredit kepada MAX, di atas gambar² berikut, sungguhpun aku curik. Tehehehe. Dan maaf juga jika kualiti tak memberansangkan. :p


Flyer

Well, nothing much pun yang boleh aku cerita, apart from how hectic the week was for me. Bayangkan, ari Isnin malam aku capat call (tgh² demam tu), "Moe, ko free Sabtu ni? Leh session kat Melaka tak?". Aku mcm.. wah, gile. boleh ke? Hmmm. Memandangkan event tu mcm best, aku tanpa segan silu, "Wokeh, I'm in." Dan beberapa hari berikutnya, aku dengan penuh keketatan jadual terpaksa la figure out lagu² untuk setlist show:

-Angel Sestina
-Ruang Hati
-To Be Continued
-Dondang Kaseh Aurora
-etc.

Dan, hasil dari 2 HARI yang diperuntukkan, dengan 2 JAM setiap sesi/hari, maka, berikut meupakan hasil²nya. Karat juga la. Err, wait, mmg KARAT pun. But, I had a good time jugak. Tak payah amik 'Shrooms. Tajul dan Max sudah cukup membuat aku "rosak" sepanjang jalan.. lolz.

Encik Tajul selaku guitar tech sedang memeriksa dengan penuh perasaan sarkastik. cis, tau le bass aku vintage.

Cuba mencari lagu di saat² terakhir.
Set it off!
Screaammm!!

Jack Lian yang banyak mengover kekantoian aku. Thanks dude!

Big screen, nicee...

Diselit ditengah². Hampeh tul.. tu la. Tak datang lagi soundcheck, ambik kau.

High on waves.

Sayangnya tak sempat nak lepak² malam tu, terus kena rushing balik KL. Adoi. Sempat jugak singgak di muara Melaka, kasi hantam 2 ekor ikan bakar yang.. pergh. Rare betul. Susah nak dapat rasa camni kat KL. Haha!

Izuan yang kepenatan.
Steph dan Jack, yang kahirnya kemenangan berpihak kepada Steph yang menghabiskan ikan tersebut. Cayalah!

Bersama jurugitar juga mantan penaung Syarikat Lori Ajis Sdn. Bhd., Fareed Tajuddin

Lauk yang dihabiskan dalam masa begitu singkat. Rakus betul kami ni.


And so, tamatlah minggu yang sangat memenatkan.. well, it was worth the penat, i guess. Dan aku mendapat session job juga bersama Cynosure, mungkin untuk post blog akan datang. Kuikuikui. :D

Ok la ok la, kat opis ni. Chiao~

dessert bite: Aku dapat berita tentang perihal sebuah band yang kehilangan pemain dram juga gitarisnya, disebabakan masalah yang agak bodoh - capur tangan oleh pihak ketiga yang langsung tak ada kena mengena. Hmmmmm. Sengal kuda.

No comments:

...are you lost, or incomplete?

Custom Search