Thursday, April 30, 2009

Peeeeeeeh.

Last night, semasa aku sedang membrowsing youtube, tetiba terasa lak nak mengeksplore Jeff Beck, aku came across this video.

And for once, aku rasa aku nak balik pastu katok2 bass aku sampai patah.

Kenapa?

Sila tonton dan amati. Sila. Please do.



One thing, mmg takleh nak cakap apa pasal Jeff Beck. Sebab dia tak depend on scales and modes, main sapu mana dia rasa best -- dan terbukti, memang best. Tapi paling sakit hati tgk bassist dia, Tal Wilkenfeld. Dalam usia yang muda (takde la muda sgt, baya2 aku gak), dia dah buat clinic bass sendiri. Dan dia sangat cute, rasa cam nak tarik2 pipi dia. Bahaha. Ceharammmmm.

Try la checkout video ni. And many others as wel, aku tau korg pandai carik.


Ish, aku nak jual bass aku gak!! Tak kira!!



Dessert bite: Best siot dapat balik Seremban. Haha. Tapi sehari je.. cis.

No comments:

...are you lost, or incomplete?

Custom Search